Триває підготовка освітніх закладів району до нового навчального року. Педагогічні працівники та технічний персонал при сприянні місцевих рад, батьків та спонсорів проводять поточний ремонт шкільних приміщень, щоб першого вересня учні зайшли в чисті, світлі і охайні класні кімнати для підкорення вершин науки. Сьогодні в районі функціонує 26 дошкільних закладів, які відвідує 948 дітей. Завершуються ремонтні роботи по облаштуванню та відновленню роботи дошкільних закладів в селах Городківка, Зарубинці та Іванків, на що використано 700 тисяч гривень бюджетних коштів. Дошкільні заклади мають розпочати свою роботу з 1 вересня. Проводяться ремонтні роботи приміщень дошкільних закладів сіл Антопіль, Гальчин, Павелки, Забара та ДНЗ „Малятко” і „Сонечко” м. Андрушівка. Дошкільні заклади в достатній кількості забезпечені твердим та м’яким інвентарем, кухонним обладнанням, іграшками і методичними посібниками. В загальноосвітніх навчальних закладах проводиться робота по реалізації програми „Питна вода України” по доочистці води для Бровківської, Степківської і Червоненської ЗОШ І-ІІІ ступенів. В Червоненській ЗОШ І-ІІІ ступенів замінено дерев’яні вікна на склопакети на загальну суму 99900 гривень. Проведено поточний ремонт котельні Андрушівської ЗОШ І-ІІ ступенів, замінено електроплиту в Городківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, в найближчі дні буде закуплено та встановлено новий котел у Волицькій ЗОШ І-ІІ ступенів. Виділено кошти на естетичне оформлення коридорів Андрушівської гімназії та Андрушівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1. Активно залучають спонсорські кошти дирекції Івницької, Новоівницької ЗОШ І-ІІІ ступенів, Старокотельнянської гімназії. Завершуються роботи по фарбуванню та побілці загальних територій. Треба, щоб до 15 серпня поточні ремонти в навчальних закладах були виконані в повному обсязі. Підсумки роботи за минулий навчальний рік педагоги району підведуть на традиційній серпневій конференції та визначать завдання і основні напрямки діяльності на 2011-2012 навчальний рік.
Василь Бобер, заступник начальника відділу освіти райдержадміністрації.